Flash Track元宇宙
極速體驗探索藝術創新能量時空
Flash Track Metaverse
The Extreme Experience explores the time and space of art innovation energy
フラッシュトラックメタバース・アートイノベーションエネルギーの時間と空間を探求するエクストリーム・エクスペリエンス
英國社會人類學家阿爾弗雷德-蓋爾(1945-1997)說:「藝術是一個行動系統,旨在改變世界。」我們邀請你探索10個公益性的VR藝術教育互動體驗: 10 艘太空飛船將帶領探險者去太空:太空對每個人都是可用的,同時探索藝術知識的寶庫。
The British social anthropologist, Alfred Gell (1945-1997) says: Art is a system of action, intended to change the world. We invite you to explore 10 public service VR art education interactives to be released to the world. 10 spacecrafts to bring users to go to space: space is available to everyone, while exploring the treasure trove of art knowledge.
イギリスの社会人類学者、アルフレッド・ゲル(1945-1997)は言う。アートは、世界を変えることを目的とした、行動のシステムである。私たちは、世界に公開される10の公共サービス用VRアート教育インタラクティヴを、ぜひご覧ください。ユーザーを宇宙へ誘う10の宇宙船:宇宙は誰でも利用できる、アートの知識の宝庫を探検しながら。
Flash Track上的10個星球,AU-I、AU-II、AU-III、AU-IV、AU-V、AU-VI、AU-VII、AU-VIII、AU-IX和AU-X,代表了10個由於文化交流和不同群體的融合而產生巨大創新動力的歷史時代,通過藝術激發創造力。這10個時間段以10個Flash Track VR藝術教育互動的形式呈現。與一般單向的、以引導為主的VR藝術作品介紹不同,Flash Track的情境動畫遊戲更接近於融入個人自由意志選擇的主題故事線。由於強大的故事線,每一個VR內容都將轉化為深刻的個人情景體驗,成為自己成長背景的記憶一樣的存在,生動而難忘。正如阿爾伯特-愛因斯坦(1879-1955)所說。 "知識的唯一來源是經驗"。 Flash Track VR情境動畫遊戲提供了一種深度的互動體驗,結合了藝術史,在學習效果上與單向引導式的接受有相當大的區別。
The 10 planets on the Flash Track, AU-I, AU-II, AU-III, AU-IV, AU-V, AU-VI, AU-VII, AU-VIII, AU-IX, and AU-X, represent 10 historical eras of great momentum of innovation due to the cultural exchange and the convergence of diverse groups, to inspire creativity through art. The 10 time periods are presented in 10 Flash Track VR art education interactives. Different from the general one-way, guide-oriented VR artwork introduction, the Flash Track contextual animated game is closer to being integrated into a thematic story line selected by individuals' free will. Due to the strong story line, each VR content will be transformed into a profound personal situational experience, and become an existence like the memory of one's own growth background, which is vivid and unforgettable. As Albert Einstein (1879-1955) said: "The only source of knowledge is experience.” Flash Track VR contextual animation games provide a deep interactive experience that incorporates art history, and there is a considerable difference in the effectiveness of learning from a one-way guided receiving.
フラッシュトラック上の10の惑星、AU-I, AU-II, AU-III, AU-IV, AU-V, AU-VI, AU-VII, AU-VIII, AU-IX, AU-Xは、文化交流や多様なグループの融合によりイノベーションの勢いがあった10の歴史時代を象徴し、アートを通して創造力を刺激することができる。この10の時代を、10のFlash Track VRアート教育インタラクティブで表現しています。一般的な一方向のガイド型VRアート作品紹介とは異なり、Flash Trackのコンテクスト型アニメーションゲームは、個人の自由意志によって選択されたテーマ別のストーリーラインに組み込まれるのに近いものである。強力なストーリーラインにより、各VRコンテンツは深みのある個人の状況体験へと変化し、自身の成長背景の記憶のような存在となり、鮮明で忘れがたいものになります。 アルベルト・アインシュタイン(1879-1955)が言ったように。"知識の唯一の源は経験である" Flash TrackのVRコンテクストアニメーションゲームは、美術史を取り入れた深いインタラクティブな体験ができ、一方的なガイドの受け売りとは学習効果にかなりの差があります。
隨著2024年底10個Flash Track VR情境動畫遊戲演示的推出,我們邀請用戶逐一訪問這個元空間純能量充電站,探索並收集10個純能量寶物。在用戶獲得10個純能量寶物後,用戶將被邀請升入元空間的阿波羅神廟,在那裡,用戶將被智慧女神雅典娜加冕為創造性思維的保護者,並接受慶典之神狄俄尼索斯的美酒,向光明之神阿波羅宣布自己是人類文明的保護者,並帶領先進文明返回地球。
With the launch of 10 Flash Track VR contextual animated game presentations at the end of 2024, we invite user to visit this metaverse pure power recharge station one by one to explore and collect 10 pure power treasures. After user have obtained 10 pure power treasures, user will be invited to ascend to the Apollo Temple in the metaverse, where user will be crowned by Athena, the goddess of wisdom, as the protector of creative thinking, and receive wine from Dionysus, the god of festivity, to proclaim oneself the protector of human civilization to the god of light, Apollo, and lead the advanced civilization back to Earth.
2024年末に10個のFlash Track VRコンテクストアニメーションゲームプレゼンテーションを開始し、ユーザーをこのメタバースの純粋電力充電ステーションに一人ずつ招待し、探索し、10個の純粋電力の宝を集めるようにします。10個のピュアパワーの宝を手に入れた後、ユーザーはメタバース内のアポロ神殿に昇り、知恵の女神アテナから創造的思考の守護者として冠を授かり、祝祭の神ディオニソスからワインを受け取り、光の神アポロに人類文明の守護者として宣言し、先進文明を地球に帰還させるよう誘われるでしょう。